Ir para conteúdo
  • 0

petardako

Pergunta

Hello,

 

Its very hard (or impossible) to find a gesior layout for poketibia. If there is someone interested on making one for me, please do not hesitate to contact with me (paid). Thanks.

Editado por Poccnn
Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

7 respostass a esta questão

Posts Recomendados

  • 0
5 minutos atrás, petardako disse:

Hello,

 

Its very hard (or impossible) to find a gesior layout for poketibia. If there is someone interested on making one for me, please do not hesitate to contact with me (paid). Thanks.

Hi, go > Layout Pokémon for Gesior

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 0

Thank you for your reponse,

this is the "unique" pokemon tibia layout for gesior free, and its very simple. I need something better (its a serious project)

If any webdesigner its interested on working for me contact with me. Thanks.

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 0
6 minutos atrás, petardako disse:

Thank you for your reponse,

this is the "unique" pokemon tibia layout for gesior free, and its very simple. I need something better (its a serious project)

If any webdesigner its interested on working for me contact with me. Thanks.

in this forum, yes :|:

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 0

Caro membro, seu tópico foi movido de Websites > Otserv > Templates e Layouts para Otserv > Suporte Otserv.

 

Procure ler a descrição das seções antes de criar um tópico, pois criando um tópico na área errada, além de receber um alerta chatinho como este, você pode não obter respostas por causa da incoerência do tópico com a seção em que este foi publicado.

 

Se tiver dúvidas a respeito de postagens, mande uma mensagem pra mim que eu irei orientá-lo.

Atenciosamente, Xtibia.com.

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

×
×
  • Criar Novo...